مطالب پیرامون اینترنت و امنیت

اینترنت و امنیت
سلام خوش آمدید

دستگیری دوباره توماج صالحی

جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۲ ق.ظ

به گزارش «تابناک»، توماج صالحی که چندی پیش با رای دیوانعالی کشور مبنی بر بررسی مجدد پرونده‌اش در دادگستری آزاد شده بود پس از برخی اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد. خبری که مرکز رسانه قوه قضاییه با اعلام آن نوشت: پس از آزادی فرد مورد اشاره ادعاهای بدون سند و ضد و‌ نقیضی را در فضای مجازی مطرح کرد و مدعی طرح شکایت از برخی افراد شد که بررسی پرونده قضایی اخیر وی و استعلام از مراجع قضایی نشان می‌دهد نه این فرد و نه وکیلش تاکنون هیچ شکایتی از ضابط و یا قضات پرونده ثبت نکرده‌اند.

در همین زمینه حجت الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: قطعا رسیدگی به پرونده‌های قضایی بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها انجام خواهد شد و روند رسیدگی به تمامی پرونده‌ها مطابق قانون انجام خواهند شد. در پرونده ‌توماج صالحی هم مطابق بررسی‌های دقیق صورت گرفته تمام مراحل، بازداشت، بازجویی و‌بازپرسی مطابق قانون‌ انجام شده است.

  • کسب و کار آگهی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی