مطالب پیرامون اینترنت و امنیت

اینترنت و امنیت
سلام خوش آمدید

۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

سلام به همه کاربران عزیز اصفهان وبسایت

صفحه سازها در چند سال اخیر انقلابی را در زمینه طراحی وب با وردپرس ایجاد کرده اند و همه کاربران آماتور و حرفه ای وردپرس به ناچار باید یکی از صفحه سازها را برای گسترش طراحی وبسایت خود انتخاب کنند .

یکی از محبوب ترین و معروف ترین صفحه سازها برای وردپرس صفحه ساز المنتور است . در شروع کار با المنتور در صورتی که وبسایت شما ترافیک زیادی را نداشته باشد همه چیز خوب و عالیست . ولی کار سخت از جایی شروع میشه که سایت شما بازدید نسبتا سنگینی رو تجربه کنه و در این لحظه شما با مصرف بالای منابع هاست مواجه خواهید شد و کم کم المنتور کند تر و کند تر میشه ….

ما به هیچ وجه طراحی سایت با صفحه ساز ها رو برای وبسایت هایی با هاست معمولی پیشنهاد نمیکنیم . اگر قادر به تامین هزینه های هاست با کیفیت بالا را دارید فعالیت با المنتور را ادامه دهید ولی در غیر این صورت استفاده از المنتور به مرور زمان برای شما دردسر ساز خواهد شد .

هرچند المنتور بسیار بهینه تر از ویژوال کامپوزر هستش ولی به نظر ما بهترین و بهینه ترین صفحه ساز برای سیستم وردپرس صفحه ساز گوتنبرگ هستش.

هر چند المان های خیلی محدود تری نسبت به المنتور داره ولی از نظر بهینه بودن برای وردپرس بسیار عالیه و همچنان هیچ متخصص حرفه ای وردپرسی صفحه ساز المنتور رو پیشنهاد نمیکنه .

از همه مهم تر صفحه ساز گوتنبرگ کاملا رایگان و در مخزن وردپرس هم موجوده .

راستی یه نکته خیلی خیلی مهم ! حتما حواستون هست که قالب شما باید صفحه ساز گوتنبرگ رو پشتیبانی کنه که متاسفانه قالب های خیلی کمی این ویژگی رو دارند .

ما در مرکز طراحی سایت در اصفهان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به همشهریان عزیز هستیم .

مقایسه المنتور و گوتنبرگ

چرا گوتنبرگ بهترین صفحه ساز وردپرس است ؟

منبع بعضی از نکته های این پست

  • ۰ نظر
  • ۱۳ مرداد ۰۲ ، ۱۱:۴۵
  • کسب و کار آگهی